Rabu, 27 Januari 2010

mEnjelANG hAri PernIKAhan KU....(07/08/040)

Dicatat oleh farieyna fadzil 04 di 8:14 PTG

Pada hari tersebut aku berdebar2 menanti saat 2 manis yg amat sangat aku harapkan dari bakal suami aku...jam menunjukkan pukul 10am aku bagaikan mimpi disiang hari saja.aku bangun mandi n ramai sangat saudara mara membanjiri rumah ku...jam menunjukkan pukul 11am aku masih lagi leka dibuai mimpi (berkemban lagi di bilik air).aku akad nikah pada hri tersebut selepas solat zohor...aku pun bermain sms dgn bakal suami ku...(fadzil:syg dah siap kah?)jwb aku(farah:belum ngah sarapan)huhu bermulalah sms kami....smapi suami ku bersiap barulah terhenti seketika..kerana aku pun tgh siap..jam menunjukkan pukul 12.30pm aku rasa berdebar sgt sbb aku masa tu umur baru 18 tahun...takut nak pikul tanggungjwb sebgai isteri.tapi hati aku berdesus mengatakan tabahlah menghadapi dugaan ini...tepat jam 1.30pm pihak pengantin lelaki pun sampai di masjid nurul huda(kat lorong 1 kwsan umah aku)tapi aku takut..bila bakal suami aku tak dapt lafaz t mcm mana...tapi bila dia kol kata dah ok..selamat..suam ok aku pun lega..dan tgh tunggu mak mertua sarungkan cincin dan bg mas kahwin rm80 sahaja....(bkn 80,000.00) :) mereka suma tiba dirumah aku apabila selesai akad nikah di masjid.jam 3.00pm suami aku(dah jadi suami ke...)pun nak menghantar emak nya ke kereta..yelah anak mak n ayah..3 beradik jer..sedih lah...sbb mlm tu ada majlis malam berinai lak...so dia tak balik lah..mlam t my parent hantar ke damansara rumah uncle dia...k lah...t update lain lak..daaaaaa

0 ulasan:

Catat Ulasan

ehmm....bg lah ulasan2 yang menarik ttg blog aku

Rabu, 27 Januari 2010

mEnjelANG hAri PernIKAhan KU....(07/08/040)


Pada hari tersebut aku berdebar2 menanti saat 2 manis yg amat sangat aku harapkan dari bakal suami aku...jam menunjukkan pukul 10am aku bagaikan mimpi disiang hari saja.aku bangun mandi n ramai sangat saudara mara membanjiri rumah ku...jam menunjukkan pukul 11am aku masih lagi leka dibuai mimpi (berkemban lagi di bilik air).aku akad nikah pada hri tersebut selepas solat zohor...aku pun bermain sms dgn bakal suami ku...(fadzil:syg dah siap kah?)jwb aku(farah:belum ngah sarapan)huhu bermulalah sms kami....smapi suami ku bersiap barulah terhenti seketika..kerana aku pun tgh siap..jam menunjukkan pukul 12.30pm aku rasa berdebar sgt sbb aku masa tu umur baru 18 tahun...takut nak pikul tanggungjwb sebgai isteri.tapi hati aku berdesus mengatakan tabahlah menghadapi dugaan ini...tepat jam 1.30pm pihak pengantin lelaki pun sampai di masjid nurul huda(kat lorong 1 kwsan umah aku)tapi aku takut..bila bakal suami aku tak dapt lafaz t mcm mana...tapi bila dia kol kata dah ok..selamat..suam ok aku pun lega..dan tgh tunggu mak mertua sarungkan cincin dan bg mas kahwin rm80 sahaja....(bkn 80,000.00) :) mereka suma tiba dirumah aku apabila selesai akad nikah di masjid.jam 3.00pm suami aku(dah jadi suami ke...)pun nak menghantar emak nya ke kereta..yelah anak mak n ayah..3 beradik jer..sedih lah...sbb mlm tu ada majlis malam berinai lak...so dia tak balik lah..mlam t my parent hantar ke damansara rumah uncle dia...k lah...t update lain lak..daaaaaa

0 ulasan:

Catat Ulasan

ehmm....bg lah ulasan2 yang menarik ttg blog aku

 

HoTMaMa 10 Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Online Shop Vector by Artshare