Rabu, 27 Januari 2010

INiLAh SaaT Yang TElAh DinANtIkaN...(08/08/04)

Dicatat oleh farieyna fadzil 04 di 8:46 PTG

Inilah hari2 yang telah aku nantikan aku mempersandingkan diriku bersama suami ku.aku berpakaian serba unggu n berkain jenis ap tu yang tebal cam pans tapi sejuk bangat..(aku lupalah..jap2 haha kain songket aku pakai..rupanya.pukul 12pm aku dah siap terpacak didalam bilik menati untuk menyambut suami ku diluar rumah...heheh taksabar tu...tapi kalu nak tau hari persandingan ni pic tak berapa cantik bb hubby ku demam chicken pop(sian tau panas dia..jap2 je sanding)besar2 lak tu..dah lah ada jerawat tau..tak bayk tapi bila dia demam menampakan bayk...aku redha je..hehehe..aku pun dah tak sabar nak jadi isteri misali lah katakan hahahah.kat sini kau nak bg tau korg yang aku kenal dia tak lama..dlm bper bulan je..aku tunang n kahwin..heheh9gatai no)biasa...lah.laku tau.balik pada cite aku tadi ,aku di tepur tawar ke muka aku nie..dah dkt 2 jam lak..ramai sgt nak ambil pic nagn aku....heheh.lawa lah mcm siapa artis tu(haha siti oh tidak..tima maseh...)k lah...aku penat lah nak buat blog nie..bb dah lama aku kahwin 6 tahun tahun ni...hehehehk t aku upload lain yey..

0 ulasan:

Catat Ulasan

ehmm....bg lah ulasan2 yang menarik ttg blog aku

Rabu, 27 Januari 2010

INiLAh SaaT Yang TElAh DinANtIkaN...(08/08/04)


Inilah hari2 yang telah aku nantikan aku mempersandingkan diriku bersama suami ku.aku berpakaian serba unggu n berkain jenis ap tu yang tebal cam pans tapi sejuk bangat..(aku lupalah..jap2 haha kain songket aku pakai..rupanya.pukul 12pm aku dah siap terpacak didalam bilik menati untuk menyambut suami ku diluar rumah...heheh taksabar tu...tapi kalu nak tau hari persandingan ni pic tak berapa cantik bb hubby ku demam chicken pop(sian tau panas dia..jap2 je sanding)besar2 lak tu..dah lah ada jerawat tau..tak bayk tapi bila dia demam menampakan bayk...aku redha je..hehehe..aku pun dah tak sabar nak jadi isteri misali lah katakan hahahah.kat sini kau nak bg tau korg yang aku kenal dia tak lama..dlm bper bulan je..aku tunang n kahwin..heheh9gatai no)biasa...lah.laku tau.balik pada cite aku tadi ,aku di tepur tawar ke muka aku nie..dah dkt 2 jam lak..ramai sgt nak ambil pic nagn aku....heheh.lawa lah mcm siapa artis tu(haha siti oh tidak..tima maseh...)k lah...aku penat lah nak buat blog nie..bb dah lama aku kahwin 6 tahun tahun ni...hehehehk t aku upload lain yey..

0 ulasan:

Catat Ulasan

ehmm....bg lah ulasan2 yang menarik ttg blog aku

 

HoTMaMa 10 Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Online Shop Vector by Artshare