Selasa, 9 Februari 2010

aLbUm aDIkk BErADIk KU>>>

Dicatat oleh farieyna fadzil 04 di 8:30 PTG






MY hAPPY fAMiLY........2010

HE my brother ..


mohd hazlami

baru habis belajar jurusan diploma...dkt psas dia baik da pemurah aku syang dia sgt2...dia lh yg menjaga adik2 bwh dia bb aku dah ada family...huhuhu hensem tak..ngah pam tayar kete kwn nya















nie..awek dia lah kot..aku pun tak tau..tapi ni lah pic yang aku tgk ada dlm pon dia...cun tak..lesung pipit mahal ni wey...........







yang belakng tu adik aku yag no..3 tu mat rempit kejap kejr tu jap kejer lain...susah nak ckp ngan dia nie..ketegak sikit owg pining ckp...................namnya


muhammad fariz...baru 18thun....




nie...adik pling bongsu...ee manja gila ngan mak aku...menyampah...kejr tak penah nak buat susah suma malas...

namanya nur fitri syaidatulnisa ....lahir time raya tu..bb tu nama fitri.........................

0 ulasan:

Catat Ulasan

ehmm....bg lah ulasan2 yang menarik ttg blog aku

Selasa, 9 Februari 2010

aLbUm aDIkk BErADIk KU>>>







MY hAPPY fAMiLY........2010

HE my brother ..


mohd hazlami

baru habis belajar jurusan diploma...dkt psas dia baik da pemurah aku syang dia sgt2...dia lh yg menjaga adik2 bwh dia bb aku dah ada family...huhuhu hensem tak..ngah pam tayar kete kwn nya















nie..awek dia lah kot..aku pun tak tau..tapi ni lah pic yang aku tgk ada dlm pon dia...cun tak..lesung pipit mahal ni wey...........







yang belakng tu adik aku yag no..3 tu mat rempit kejap kejr tu jap kejer lain...susah nak ckp ngan dia nie..ketegak sikit owg pining ckp...................namnya


muhammad fariz...baru 18thun....




nie...adik pling bongsu...ee manja gila ngan mak aku...menyampah...kejr tak penah nak buat susah suma malas...

namanya nur fitri syaidatulnisa ....lahir time raya tu..bb tu nama fitri.........................

0 ulasan:

Catat Ulasan

ehmm....bg lah ulasan2 yang menarik ttg blog aku

 

HoTMaMa 10 Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Online Shop Vector by Artshare