Rabu, 3 Mac 2010

TerinGin SaNgat nK jOin MEntor NIE....

Dicatat oleh farieyna fadzil 04 di 1:19 PG
ehmmm bila lah dapat jadi cam black kan....wehmm bg saya lah saya ni mmg nak jadi penyanyi cam siti tu..ehehe dato lah...kan kena sabotaj aku mampos...hehehe....
bila difikirkan menyesal lak aku gatai nak kawin awl...tapi takpe dah jodoh....bkn aku yag tentukan aku rancang je nak kwin tak sangka cepat ...hehehe...
jadi penyani nie byk dugaan tapi hobi saya mmg suka menyanyi ....tak lekang kat mulut kalu mic kat tangan...asyik nyanyi jer...........lalalalalala
eh,....mana pulak lah aku yer pic masa kat karok summit jap er..tpi buruk sikit....huhuhuhu time ngah ngandung............5 bulan.....
aku tu yang pakai baju hijau cam owg tua bearanak 10....hahahahaha

0 ulasan:

Catat Ulasan

ehmm....bg lah ulasan2 yang menarik ttg blog aku

Rabu, 3 Mac 2010

TerinGin SaNgat nK jOin MEntor NIE....

ehmmm bila lah dapat jadi cam black kan....wehmm bg saya lah saya ni mmg nak jadi penyanyi cam siti tu..ehehe dato lah...kan kena sabotaj aku mampos...hehehe....
bila difikirkan menyesal lak aku gatai nak kawin awl...tapi takpe dah jodoh....bkn aku yag tentukan aku rancang je nak kwin tak sangka cepat ...hehehe...
jadi penyani nie byk dugaan tapi hobi saya mmg suka menyanyi ....tak lekang kat mulut kalu mic kat tangan...asyik nyanyi jer...........lalalalalala
eh,....mana pulak lah aku yer pic masa kat karok summit jap er..tpi buruk sikit....huhuhuhu time ngah ngandung............5 bulan.....
aku tu yang pakai baju hijau cam owg tua bearanak 10....hahahahaha

0 ulasan:

Catat Ulasan

ehmm....bg lah ulasan2 yang menarik ttg blog aku

 

HoTMaMa 10 Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Online Shop Vector by Artshare