Ahad, 28 Mac 2010

BloG akU dapat AWard...HEHEHEHEH

Dicatat oleh farieyna fadzil 04 di 11:04 PTG
TQQQQQ......................


Time Kaseh pade where coz kasi i awarh neh.




Top ke bloG mak nok????Ala xper lah...this for fun kan..!!Dpt gak mengeratkan silaturahim antre blogger2 kat mesia neh.Hepi gak dpt award..seyes mc artis laK...mak rase..oh..!!







sila jawab soalan di bawah neh...sonang2 yo..!! :-







1. Thank & link the person that gave you the award.

Dah...say tenks pon kat where at shoutmix beliaw.



2.Pas award ni kat 15 blogger yg korg ase blog dorang fantastik dan bknyer plastik.Kot sukeati korg okeh..

SAPER2 LAH........................





dAn selebehnyer pade sper2 yg bukak bloG aku neh..sile lah hamek award neh sb korang nyer blog pon hebat gak.Bkn pe tak larat nak letak link r.Aku bz..base ah ari senin.



3.Bagitaw dorg dpt award..

Wes......beres....

0 ulasan:

Catat Ulasan

ehmm....bg lah ulasan2 yang menarik ttg blog aku

Ahad, 28 Mac 2010

BloG akU dapat AWard...HEHEHEHEH

TQQQQQ......................


Time Kaseh pade where coz kasi i awarh neh.




Top ke bloG mak nok????Ala xper lah...this for fun kan..!!Dpt gak mengeratkan silaturahim antre blogger2 kat mesia neh.Hepi gak dpt award..seyes mc artis laK...mak rase..oh..!!







sila jawab soalan di bawah neh...sonang2 yo..!! :-







1. Thank & link the person that gave you the award.

Dah...say tenks pon kat where at shoutmix beliaw.



2.Pas award ni kat 15 blogger yg korg ase blog dorang fantastik dan bknyer plastik.Kot sukeati korg okeh..

SAPER2 LAH........................





dAn selebehnyer pade sper2 yg bukak bloG aku neh..sile lah hamek award neh sb korang nyer blog pon hebat gak.Bkn pe tak larat nak letak link r.Aku bz..base ah ari senin.



3.Bagitaw dorg dpt award..

Wes......beres....

0 ulasan:

Catat Ulasan

ehmm....bg lah ulasan2 yang menarik ttg blog aku

 

HoTMaMa 10 Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Online Shop Vector by Artshare